Quienes somos

PAXES FUNDACION INTERNACIONAL es una entidad sin ánimo de lucro que busca promover el desarrollo holístico del ser humano desde el reconocimiento, prevención, intervención y promoción de la dignidad humana, con criterios de eficiencia, emprendimiento y sostenibilidad mediante la intervención interdisciplinar de procesos de formación, consultorías , asesorías y operaciones de proyectos sociales y económicos para mejorar la convivencia y la calidad de vida de la persona, la familia y de las comunidades que integran la sociedad colombiana y latinoamericana en miras a la construcción de una cultura basada en la reconciliación, la justicia y la paz .

Our Mission Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Donec sollicitudin molestie. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Vivamus magna justo, lacinia eget.

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Vestibulum ac diam sit amet quam vehicula elementum sed sit amet dui. Donec rutrum congue leo eget malesuada.

Donec rutrum congue leo eget malesuada. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus.  Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel,

Our Mission

Our Vision

Our Story

How We Got Started

Sed porttitor lectus nibh. Donec sollicitudin molestie malesuada. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur aliquet quam id dui posuere Sed porttitor lectus nibh. Donec sollicitudin molestie malesuada. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur aliquet quam id dui posuere Sed porttitor lectus nibh. Donec sollicitudin molestie malesuada. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Curabitur aliquet quam id dui posuere

Where We Are Now

Become a Volunteer Today

Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi.

Join Now

Saving Lives & Building Families Since 1990

Children Placed

$ Raised

Homes Built

We’ve Raised over $400,000 to Help Homeless Children Around the World

Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Proin eget tortor risus. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luc

Proin eget tortor risus. Proin eget tortor risus

Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Quisque velit nisi, pretium ut lacinia in, elementum id enim. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Donec rutrum congue leo eget malesuada.

Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus

CONVALLIS AT TELLUS mAURIS BLANDIT ALIQU

Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat

Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur

Contáctanos.

Calle 13 # 4A-53 Portachuelo Cúcuta - Colombia.

Llámanos al (57) 313-3408468

paxesfundacion.org@gmail.com